niedziela, 18 marca 2012

Złote jaja

W ubiegłym roku "wyprodukowałam" kilkadziesiąt wydmuszek. Pod koniec pracy nad nimi miałam już serdecznie dość kwiatuszków i innych ozdób. Postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Wpadłam na pomysł wykorzystania złoceń do ozdobienia wydmuszek. W tym roku jedynymi (jak do tej pory) wydmuszkami, jakie zrobiłam, były wydmuszki ze złoceniami. Powstały w trakcie kursu, na którym uczyłam właśnie tej techniki, połączonej z transferami. Dwa pierwsze zdjęcia to właśnie złocona wydmuszka ozdobiona transferami. Ostatnia tutaj pokazana to wydmuszka ozdobiona wielokolorowymi płatkami szlagmetalu.

Zapraszam na kurs, na którym nauczę tej techniki. W marcu są przewidziane dwa terminy: 25.03 oraz 31.03.





4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...