czwartek, 29 marca 2012

Herbaciarka w stylu vintage

W poprzednim poście obiecałam, że pokażę zegar postarzany techniką cukrową wymyśloną przez Gabi Solyom. Niestety okazało się, że nie zrobiłam mu jeszcze zdjęć :). Musicie więc uzbroić się w trochę cierpliwości. Za to dzisiaj chcę pokazać kolejną pracę, przy zdobieniu której wykorzystałam papiery do decoupage projektu Gabi. Bardzo je polubiłam i z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że w pełni na te moje zauroczenie zasługują. Tym razem wykonałam herbaciarkę z dwunastoma przegródkami. Oprócz papieru wykorzystałam techniki malarskie oraz specjalną masę, którą można imitować metalowe, stare okucia.





Ponieważ panie, które przychodziły do mnie do sklepu i widziały tę herbaciarkę, chcą nauczyć się takiego zdobienia, więc wyznaczyłam już termin zajęć. Warsztaty, na których będziemy taką herbaciarkę wykonywać odbędą się:

29 kwietnia 2012 (niedziela), godz. 10:15 - 18:15.

Na zajęciach poznacie dwie techniki: wspomnianą wcześniej technikę malarską (jak widzicie daje niesamowite efekty) oraz korzystanie z masy plastycznej do imitacji metalu. Zapraszam.

8 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę wybaczyć, ale wygląda dość kiczowato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie oczekiwałam, że moje prace będą podobać się wszystkim. Ilu ludzi tyle gustów. Nie ma w tym nic złego, wręcz przeciwnie – inaczej otaczający nas świat byłby strasznie nudny. Nie mam nic przeciwko wyrażaniu każdej opinii na moim blogu. Nawet takiej, jak w Twoim komentarzu. Proszę tylko o jedno – nie chowaj się za przyłbicą anonimowości. Miej odwagę i przedstaw się.

      Usuń
  3. Gosiu i tu Cie poprę z tym że ja jeśli mi się coś nie podoba nie komentuję tego i na tym pozostaję,każdy w to co robi wkłada swoje serce i mnóstwo zaangażowania,czasu i pracy.A teraz przyjemniejsza częśc nie piszę tego aby Ci sprawić przyjemność absolutnie,ale herbaciarka jest cudna,szkoda ze mieszkam tak daleko chętnie wpadła bym na zajecia,ach już po ale cóż były by inne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Was moje kochane w tym co piszecie, jeśli ktoś wyraża swoje opinie to dlaczego anonimowo? A herbaciarka naprawdę jest super, taka inna, nietypowa:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna herbaciarka. Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. ponieważ uwielbiam herbatę, taka herbaciarka byłaby dla mnie jak znalazł...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem zdania,że ukrywanie się nie jest w porządku. Ktoś chyba nie ma pojęcia ile pracy i serca kosztują takie prace. Uważam,że Twoja herbaciarka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...