wtorek, 27 marca 2012

Szklany talerz zdobiony pastą pękającą 3D

Kolejny przedmiot, jaki zdobiłam pod okiem Gabi z Węgier, to talerz szklany. Wykorzystany był papier do decoupage jej autorstwa oraz pasta pękająca 3D. Do tego cieniowanie i ... gotowe. Łatwo się pisze, trochę trudniej robi, ale efekt pracy z pastą pękającą 3D jest bardzo ciekawy.



Zapraszam na warsztaty:

"Talerz vintage zdobiony pastą pękającą 3D"
21 kwietnia 2012 r. (sobota), godz. 10:15 - 17:00

A w następnym poście pokażę Wam zegar vintage postarzany techniką cukrową.

6 komentarzy:

  1. Jeśli 21 kwietnia warsztat to sobota nie niedziela:). A efekt interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Pewnie, że sobota :). Trudno jest mi się przyzwyczaić do kalendarza, w którym ostatnim dniem tygodnia jest sobota.

      Cieszę się, że efekt sięTobie podoba.

      Usuń
  2. Ależ cudny!!!! Bardzo mi sie ten retro wzór podoba i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zdjęcie nie oddaje całego efektu, ale i tak jest on oszałamiający. Szklany talerz, a wygląda jak gliniane stare naczynie. Uwielbiam takie metamorfozy! Szkoda, że to co mnie ciekawi, zawsze musi być w Warszawie. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dla mnie nie ma problemu, żeby przyjechać do Ciebie. Wystarczy, że zorganizujesz grupę osób zarażonych Twórczością i mogę poprowadzić taki kurs u Ciebie na miejscu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...