piątek, 16 marca 2012

Czy cukier może postarzyć?

Jestem obecnie na szkoleniu w Skoczowie. Poznałam dzisiaj super technikę. Tak mnie zafascynowała, że nie mogłam wytrzymać, żeby podzielić się nią z Wami dopiero po moim powrocie. Dzisiaj zdobiłyśmy zegar z wykorzystaniem mas strukturalnych i cukru - postarzanie za pomocą cukru. Jest to autorska technika wymyślona przez Gabi Solyom z Węgier. Zegar zamieszczony na zdjęciu nie jest mojego autorstwa, pokazuję go tylko w celu pokazania efektu, jaki można tą techniką uzyskać. Po powrocie do domu nie omieszkam zrobić zdjęcia mojemu zegarowi i zamieścić go na blogu. A jutro mam następne szkolenia z Gabi - chyba nie będę mogła zasnąć. A już niedługo w ofercie kursów Urokliwiska Gohy znajdą się poznane przeze mnie nowe techniki.


4 komentarze:

  1. Ten zegar powalił mnie na kolana :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny !!! Super technika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanta... te ha quedado genial. Hasta pronto.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, ale cudo !!!!!!!!!!!!!
    I co ta Gabi wymyśliła???????????????????

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...