czwartek, 31 marca 2011

Obrazek dla córki

Córka dostała zaproszenie na urodziny koleżanki. I tym razem postanowiłam prezent wykonać samodzielnie. Wspólnie z córką zdecydowałyśmy, że solenizantka dostanie obrazek. Zaczęło się szukanie wzoru. W oko wpadła mi serwetka z dziewczynką i konikiem. Bardzo mi ten wzór przypadł do gustu, więc zabrałam się do pracy. Przygotowałam podobrazie, nakleiłam serwetkę i ... zaczęłam myśleć, co dalej. Pewnie mnie już pod tym względem znacie, że nie lubię iść na łatwiznę. Na brzegach nałożyłam masę strukturalną, pomalowałam farbą w odcieniu zieleni, trochę przetarłam i nabłyszczyłam farbą Kameleon. Ale nadal było dla mnie widać, że się nie napracowałam. Wzięłam więc w obroty markery perłowe 3D, którymi pokolorowałam elementy obrazka. Efekt pracy pokazałam córce. Gdy popatrzyłam się w jej oczy już wiedziałam, że muszę zrobić nowy prezent. W końcu do imprezy jeszcze półtora dnia, więc zdążę (muszę). Ten zrobiony, po polakierowaniu, zawiśnie w pokoju córki.


Robiąc drugi obrazek wpadłam na pomysł zorganizowania w maju kursu "Decoupage na podobraziu". Będziemy na nim wykonywać obrazki o tematyce dziecięcej, żeby na Dzień Dziecka przygotować prezenty dla naszych milusińskich.Wzory będą wybierane przez uczestniczki kursu, w końcu najlepiej wiecie, co lubią dzieci, dla których te obrazki będą robione. Termin wyznaczę wkrótce (tak mniej więcej w połowie maja).

I na koniec chciałam zapowiedzieć następny post. Opiszę w nim zagubione jajo baletmistrza.

9 komentarzy:

  1. Cute work dear Goha!
    Kisses and greetings.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie pracowałam na podobraziu... Mam nadzieję, ze zdążę jeszcze wziąć udział w tym konkursie!


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    P.S. Nie dziwię się Córci. Obrazek jest przepiękny! Moja córcia chciałaby na pewno taki sam, bo uwielbia księżniczki i chce zostać artystką - kowbojką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki obrazek, mam małą Córunie więc pewnie pomyślę dla mniej nad obrazkiem :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slodzizna sama ,slicznie namalowalas dla corusi,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek :) W sam raz dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Piekny pomysł z kursem na Dzień Dziecka! Będę podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl i wykonanie .Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wykonany obrazek. DoDAJE DO OBSERWOWANYCH.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...