środa, 23 marca 2011

Pudło pełne candy

Już od dłuższego czasu przymierzałam się do zrobienia rocznicowego candy. A okazji było sporo, chociażby 5-lecie działania sklepu internetowego, druga rocznica prowadzenia bloga, itp. W końcu jest. Spóźnione, z wielu minionych dawniej i nie tak dawno okazji. Za to ogromne i jakby powiedział Tygrysek z Misia Puchatka Wielkoniespodziankowe. Zamieszczam zdjęcie samego pudła, bez widocznej zawartości. Pudło jest przypadkowe, w takim na pewno nie wyślę, ale za to ładnie wygląda i skrywa niespodziankę :).

Zdjęcie zostało zaczerpnięte stąd.

A teraz zasady:
  1. Candy zaczyna się z chwilą opublikowania tego posta i trwa do 3 kwietnia 2011 roku, do godziny 23:59:59 (ale jestem precyzyjna, ha ha ha).
  2. Nie wymyślę nic nowego jeżeli napiszę, że aby wziąć udział w candy należy:
  • napisać komentarz do tego posta oraz
  • umieścić informację o candy na swoim blogu z linkiem do tego posta.
I to wszystko :). Życzę miłej zabawy.

94 komentarze:

  1. Zakochałam się w Twoich starych jajkach na płasko ... może w pudle niespodziance takowe się też znajduje:)
    Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie
    wspaniałe candy,bo tajemnicze zapisuję się z ogromną chęcią:)
    Pozdrawiam Agnieszka z Julką

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się zapiszę, i ja, bo sama jestem ciekawa, co się ukrywa w tym pudle! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten dreszczyk emocji, zanim zostanie otwarte pudełko. Może tam będzie miniaturowy pejzażyk zamknięty w bombce?;-) Podziwiałam u Ciebie piękne bombki...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Coby to nie było, na pewno będzie cudne. Chętnie się zapisuję. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepuszczę takiej niespodzianki :)
    http://mojtworczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe cóż tam się kryje, chętnie to sprawdze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się zapisuję na to "słodkie małe co nieco ":)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa, co znajduje się w środku. Bardzo chciałabym wygrać, a nóż sie uda !

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawosci i ja sie zapisze :) ciumki

    OdpowiedzUsuń
  11. Niespodzianki uwielbiam, więc też się zapisuję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Candy z nutką tajemniczości mhh... to coś co lubię :) zapisuję sie również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się piszę, bez dwóch zdań! :)
    Ależ jestem ciekawa co skrywa to tajemnicze pudło ;)
    http://decufantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ha! niespodzianki to coś co tygryski lubią najbardziej! Więc dołączam i ja.
    pozdrawiam
    PS. a te płaskie jaja przepiękne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam niespodzianki zawsze najbardziej ciesza.cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie tajemnice są pyszne! Z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też ustawiam się w kolejeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam niespodzianki:) siup do kolejeczki i pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałbym wygrać taką niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja i ja, ja tez do kolejki staję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, ze jestem łasa na cukierasy, więc ustawiam się w kolejce ;)


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby nie kupuje się kota w worku, ale co tam, raz kozie śmierć itd, jednym słowem dopisuje się i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością pisze się na candy z niespodzianką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja lubię niespodzianki, z przyjemnością się zapisuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO to i ja i ja:)miś o bardzo małym rozumku:)znowu staję na końcu i wiem ,że nie mam szans,a jednak -desperacja:)))a może?:)))...chyba polubiłam dostawanie po nosie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Niespodzianki cieszą najbardziej ;) Tak więc również ja dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Twoje prace, bloga i candy :) zapisuję się!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ Candy tajemnicze, to i ja staję kolejce:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Staję i ja...luubię niespodzianki.Pozdrawiam,Magda!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiona zawartością zapisuję się także i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się i ja w kolejce. 6 kwietnia mam urodziny więc może dopisze mi szczęście :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się ustawiam,chociaż pewnie nie będę miała tyle szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam niespodzianki wiec chetnie sie zapisze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością się zapisuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spróbuję szczęścia i ja =}
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. z przyjemnością zapisuję się na cukierkową niespodziankę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawość to pierwszy stopień do... ustawienia się w kolejce :D

    pozdrawiam wiosennie
    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Odnalazłam Twoją stronę i nie wiem co najpierw robić. Po pierwsze ustawiam się bo tu częstują słodkosciami. A po drugie - pracuje trzy kroki od Twojego sklepu. W poniedziałek sie tam wybieram. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Staję w kolejce po niespodziankę. :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie wezmę udział w Twoim candy

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię niespodzianki :) więc jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja spróbuję szczęścia!
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie osobiście sprawdzę co kryje się w pudełku.
    Pozdrawiam wiosennie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    emilka_gryca@o2.pl

    i dodaję notkę na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie się zgłaszam :)
    Pozdrawiam!
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się i zapraszam też na moje candy :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. NIgdy nie udalo mi sie wygrac zadnego candy, ale kiedys musi byc pierwszy raz :)

    Prosiakus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam chrapke na taka niespodzianke. Zapraszam rowniez na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę nie skorzystać z takiego zaproszenia. A skoro to niespodzianka to zabawa jest jeszcze lepsza. Pozdrawiam Issa.

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja tez szybciutko sie zapisuje:D Pozdrawiam goraco Karolina!!
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Staję grzecznie w kolejce. Ciekawa jestem tej niespodzianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam niespodzianki! więc i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja sie zapisuje bom ciekawa co kryje to pudelko

    OdpowiedzUsuń
  54. Też się dopiszę http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapewne urocza zawartość tego tajemniczego pudełeczka :) Zapisuję się z wielką radochą! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się chętnie zapisuje w tej sporej kolejeczcce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Co wspaniałego kryje się w pudle :) zapisuję się, aby to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  58. W zasadzie nie bardzo lubię niespodzianki, szczególnie te życiowe. Miałam ich w ostatnich kilku latach nadmiar. Ale na tę z radością się zapisuje i liczę na szczęście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. ja uwielbiam niespodzianki, może szczęście dopisze

    OdpowiedzUsuń
  60. łał, uwielbiam niespodzianki a pudło wyglada apetycznie wiec zapisuję sie bez wachania
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ jestem ciekawa, co jest w środku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam niespodzianki więc i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe co też kryje magiczne pudełko? Zapisuję się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  64. no ciekawe co będzie w środku... zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. no to ja też :D
    się zapisuję :D
    mmm... ciekawe co to za niespodzianka???

    OdpowiedzUsuń
  66. UWIELBIAM NIESPODZIANKI...I ZAPISUJĘ SIĘ Z NADZIEJĄ, ŻE TO MOŻE U CIEBIE MI SIE UDA ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  67. wielkoniespodziankowe pudełka to jest to co tygryski lubią najbardziej....

    OdpowiedzUsuń
  68. wielkoniespodziankowe pudełka to jest to co tygryski lubią....

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja również staję cierpliwie w kolejce i liczę na szczęście.

    http://www.myartpasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ja również chętnie staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się i liczę na ogromne szczęście !
    obserwuję jako Maggie
    notka na http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Prawie przegapiłam. Chętnie się ustawię w kolejce - ciekawam co jest w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  73. staję w kolejce :)
    http://mon-vie-dure.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję jako wisienka ;D
    http://wisienkaa.blogspot.com/2011/03/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Niespodzianka! - uwielbiam! Chętnie wezmę udział!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się! Ciekawość mnie zżera :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Strasznie fajny blog :) Chcę brać udział w konkursie, oczywiście post o konkursie jest: http://lizandkarola.blogspot.com/2011/04/troche-konkursow.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Lubię Wielkoniespodzianki :) i też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ciekawe pudełko:)A co tam jest!

    OdpowiedzUsuń
  80. Może i ja spróbuję ;)
    ana15@vp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. zapisuję się :D
    zajrzyj pod nr 1 :
    http://julkaxdd.blogspot.com/p/loterie-w-ktorych-biore-udzia-xd.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też. Zapisuję się z wielka przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja również chętnie się zapisuję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja również: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. W ostatniej chwili.. moze na szczescie!!?
    pozdrawiam
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja też, piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Prace są piękne - co tu duzi gadać. Wrażenie robią niesamowite. Dopisuję się do kolejki na candy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...