poniedziałek, 21 marca 2011

Jak wyglądają stare jajka na płasko?

Wcale nie chodzi mi o jajka sadzone :) tylko kształtki z MDF-u w kształcie jajek. Te ozdobione przeze mnie są jak najbardziej płaskie, do tego stopnia, że nawet dwustronnie :) :). Więc i dwustronnie je przyozdobiłam. Taki awers i rewers na jajkach. I zrobiłam je straasznieeee na staro. Do uzyskania takiego efektu wykorzystałam prawdziwe, stare nuty, wydruki z drukarki laserowej, szablony, rub-orny, papiery do decoupage, pieczątki no i oczywiście patyny do postarzania. A oto efekt, jaki uzyskałam:

Na początek w "zestawieniu zbiorczym"

Awers pierwszego jajka

Jeżeli chcesz nauczyć się robić takie "jajca", to zapraszam na kurs, który odbędzie się 9 kwietnia, w sobotę.


i jego rewers

Awers drugiego jajka

i jego rewers

Awers trzeciego jajka

i jego rewers

Awers czwartego jajka, a niepokazany na zdjęciu rewers to "tylko"  samotne stare nuty :), bo jeszcze nie skończone - no cóż, jeszcze mnie nie natchło

17 komentarzy:

  1. Są absolutnie zachwycające :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасные работы! веет настоящей стариной!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stare jajka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te jajka! Wszystkie kurkowe mnie zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! I pomyśleć, że moje leżą i kwiczą już trzeci rok...I dalej kwiczeć będą.

    OdpowiedzUsuń
  6. great works, I love it!
    Happy Tuesday.

    OdpowiedzUsuń
  7. sa przesliczne, brawo!!
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, to za mało powiedziane! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie zachwycające! Spodobały mi się zwłaszcza klonowe liście jako tło dla kogucika. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne... przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ładnie te jejeczka wyszły. One chyba duże są co?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe jajca ;)
    Wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego nie widać tych ładnych, wspaniałych czy przepięknych zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  14. Sprawdziałm, u mnie widać cały czas. Może był chwilowy problem?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...