wtorek, 1 marca 2011

Co się dzieje w Urokliwisku?

Jak podałam we wcześniejszym poście Urokliwisko jest obecnie w trakcie zmian. Niektóre Klientki sklepu stacjonarnego wiedzą, co mam na myśli. Otóż po dwóch latach wynajmowania lokalu na urokliwej ulicy Różanej na Starym Mokotowie nadszedł czas na zmianę miejsca. Jeszcze bliżej centrum Warszawy, z równie dobrym dojazdem komunikacją miejską. Na razie zdradzę tylko tyle.
Obecnie w lokalu trwają prace przygotowawcze. Malowanie ścian na pastelowe kolory, wieszanie półek, wieszaków, montowanie oświetlenia. Wynajęta ekipa spisuje się na medal. Dzisiaj zaczęli pracę i już wszystkie ściany w prawie 70 metrowym lokalu pomalowane (jednokrotnie). Już dzwonią i popędzają: a gdzie oświetlenie, a gdzie "goły leon" (jak nazywają gumoleum). I mąż po pracy wskakuje w samochód i jeździ po sklepach. A ja pakuję towar i czekam na sygnał do rozpoczęcia przenoszenia go w nowe miejsce.
Z góry dziękuję wszystkim osobom, które zadeklarowały chęć udzielenia bezinteresownej pomocy w przeprowadzce. Szczególne podziękowania należą się Pani Dorocie - a Ona już wie za co :).
A teraz coś dla oczu: szafka na klucze zrobiona przeze mnie jakiś czas temu.

8 komentarzy:

  1. Beautiful work Goha!
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i wysyłam paczkę z dodatkową energią;)
    Szafeczka - lux...ale to norma na Twoim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię przeprowadzki. Nowe miejsca zawsze dodają mi nowej energii i optymyzmu.
    Mam nadzieję, że Twoje nowe miejsce przyniesie Tobie oczekiwane zmiany na lepsze.
    Czekamy na fotki wnetrz nowego sklepu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, cieszę się, że w końcu coś znalazłaś :)
    Wybieram się do Ciebie, ale wciąż nie mogę dojechać a klej się kończy:)))
    *Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że sklep będzie bliżej !!! trzymam kciuki z aprzeprowadzkę :)
    pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeprowadzka to dużo pracy ale i dużo nowej energii.
    Życzę aby w nowej lokalizacji przybyło nowych klientów i sprzedaż wzrosła!!!
    A szafka z dziewczyką bardzo urokliwa:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowym gniazdku! Nowe miejsce = nowa energia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SLICZNA SZAFECZKA SLICZNA BUSKA NA NIEJ!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...