środa, 4 czerwca 2014

Wyprzedaż, czyli jak tania skrzynka przerodziła się w wielką stertę

ZAPRASZAM NA ZAKUPY PRZECENIONYCH TOWARÓW Z PROMOCJI

"TANIA SKRZYNKA"

PROMOCJA OGRANICZONA ILOŚCIOWO I CZASOWO

kończy się 26 CZERWCA

Jak pisałam już we wcześniejszym poście, podczas rozpakowywania kartonów w nowym lokalu naszła mnie refleksja co do mojego "zbieractwa". Stwierdziłam, że zapasów przedmiotów (i nie tylko), które zgromadziłam w trakcie dziesięcioletniej twórczości, nie będę w stanie przerobić i postanowiłam wystawić je do sprzedaży. Z początku było tego nie tak dużo, mieściły się w skrzynce. I wystawiłam je po obniżonej cenie, ze sporym rabatem. Więc wymyślona na prędce nazwa "Tania skrzynka" jak najbardziej mi pasowała. Wraz z rozpakowywaniem kolejnych kartonów okazywało się, że zamiast spodziewanego towaru ze sklepu wyciągałam z nich kolejne moje przedmioty przeznaczone do ozdobienia w bliżej nieznanej przyszłości. Więc bezlitośnie lądowały obok skrzynki, bo w niej miejsca już zabrakło. I tak oto ze skrzynki zrobiła się sterta. A oto jak ona obecnie wygląda:




Zapraszam Was do odwiedzin sklepu i buszowania w tej stercie, która z dnia na dzień ulega zmianom: z jednej strony uszczuplana przez Klientki, z drugiej powiększana przeze mnie po rozpakowaniu kolejnego kartonu. Niezdecydowanych informuję, że kartony już się kończą.

PS. Dzisiaj sterta znowu uległa zmianom. Pospiesz się!

2 komentarze:

  1. Nieźle , a już się bałam że tylko ja tak mam. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze się mieszczę w jednej skrzynce i na 2 półkach :) - ale to dzięki dwóm przeprowadzkom :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...