niedziela, 2 października 2011

Makowe sospeso

Dzisiaj będzie mniej bajkowo :). Postanowiłam wprowadzić do oferty kursy z techniki sospeso. Po kilku eksperymentach stwierdziłam, że ciekawą formą będzie nieśmiertelne lusterko z IKEA. Dla zachęty takie lusterko ozdobiłam makami wyciętymi z tej serwetki i powiesiłam w pracowni.


Efekt, jaki uzyskałam na tym lusterku tak się spodobał Klientkom, że odbyły się już dwa kursy z techniki sospeso. Zapraszam na bloga do zapoznania się z tematyką kursu oraz jakie wspaniałości na nim powstają.

A na zakończenie dzisiejszego posta znowu trochę bajkowo. Elektroniczny elf od Dobrej Wróżki dostarczył mi zdjęcie puszki po cynamonie, takie przed jej przeobrażeniem. Zobaczcie więc, z czego powstawały moje pojemniki na papiery:

8 komentarzy:

  1. Te ha quedado precioso y encantador,
    Saludos Inma'''''''''''

    OdpowiedzUsuń
  2. Great work dear Goha!

    Have a nice new week, kisses.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa rzecz, bardzo ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne lusterko wyczarowalas,Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe i ładne to lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie jak zawsze same cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, widzę, że i Ciebie wzięło na maki! Tylko twoje o niebo bardziej skomplikowane ;) Bardzo spektakularna ramka,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...