piątek, 7 stycznia 2011

Szkatuła na album do zdjęć

Jakiś czas temu otrzymałam zlecenie z Pakamery. Miałam zrobić szkatułę na duży album do zdjęć. Dobrze, że takie duże pudła mam w ofercie sklepu (na razie stacjonarnego). Pudło już miałam (wymiar 35/35 cm wysokość 10,5 cm) mailem otrzymałam zdjęcia i miałam działać. Otrzymałam ogólne wytyczne co do sposobu wykonania: na wieczku mają być wycięte zdjęcia (tak na prosto jak są wywoływane), a reszta pomalowana tylko bejcą. Oczywiście jak to ja nie byłam w stanie tylko pomalować, tylko przykleić i być zadowoloną. Kiedy przykładałam powycinane zdjęcia, to miałam wrażenie, że czegoś brak.
Kolejny raz wydrukowałam zdjęcia. Powycinałam je ozdobnymi nożyczkami tak, by wyglądały jak z dawnych lat. Pudło pomalowałam trzema kolorami rozwodnionej farby (bo nie używam bejc). Przykleiłam wydruki, a na koniec dodałam ornamenty z kalkomanii. Po kilkukrotnym lakierowaniu poleciała w Świat.


9 komentarzy:

  1. Prekrasna kutija uspomena!!!
    Veliki pozdrav.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi ozdobnymi nożyczkami a ornamenty dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się wywiązałaś z zadania:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytnie znalazłaś rozwiązanie, by wilk był syty i owca cała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A ja byłam pewna, że to bejca! Pieknie wygląda. Ornamenty i cięcie fotek było konieczne. Bez tego by było zwyczajne pudełko, a tak..., ma smak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Predivna kutija!! Lijep pozdrav!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że szkatuła Wam się spodobała :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszła bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...