poniedziałek, 17 maja 2010

Taca w niebieskościach


Przyszedł mi pomysł do głowy by połączyć dwa różne materiały i zrobić z tego coś.
Robiąc porządki w pracowni znalazłam wytrawione liście, kupione jakieś dwa lata temu. Do tego dodałam ornamenty z laserowych wycinanek. I powstała taca. Nadałam jej nazwę “Zimowa taca”, przez efekt jaki dało połączenie kolorów. Tu były tylko 3 czyli dwa odcienie niebieskiego oraz biały ale perłowy. Oczywiście wszystko wylałam żywicą szklącą. Wszystko polakierowałam błyszczącym lakierem.


14 komentarzy:

  1. Bellísima esa bandeja!
    Besos, desde Buenos Aires,
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! Wygląda jak zdobiona przez mróz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna taca! :) Mam pytanie, co to za żywica tak często przez Ciebie stosowana ? - daje genialne efekty ! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNA!!!
    Masz Gosiu cudowne pomysły i tworzysz urocze przedmioty...ta taca na pewno spodoba się też Królowej Śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy efekt, nawet taki na ludową nutę :)
    Podoba mi się bardzo. Szkoda, że nie widać tego blasku żywicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Rzeczywiście kolorystyka zimowa. Podobny pomysł z liśćmi (pomoarańczowymi)też chodził za mną, ale z realizacją krucho. Teraz to już będzie plagiat :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, muszę chyba tez przeczesać swoje zasoby, bo takie liście mam, nawet w różnych kolorach. Taca zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Milena jaki plagiat?? Dla mnie nie istnieją plagiaty. Przecież wszystkie mamy dostęp do tych samych materiałów a i zauważyłam,że dużo z nas wpada na ten sam pomysł w tym samym czasie. Dlatego proszę znajdź czas i zrób to co chodziło Tobie po głowie. Z wielką chęcią zobaczę co wymyśliłaś :) :) :)

    Jolinka robiąc porządki można natknąć się na zapomniane skarby :) :)

    anya.es to jest żywica, której już nie ma w Polsce. Dystrybutor jej nie sprowadza. Firma Cana Bric. Była w moim sklepie i miała przystępną cenę. Niedługo będę miała żywicę z Heritage. Jeszcze z nią nie pracowałam. Będe musiała ją sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna jest!!!!!! wspaniały pomysł i wykonanie :) ahhh, marzy mi się żywica szkląca... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ha rozumiem, Twój sklep od razu przekopałam...;) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Original y hermoso trabajo.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny pomysł. Wyszła piękna. Czytałam, ze niedługo u ciebie żywicę szkląca będzie można kupic. Daj znać:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. NIesamowita ta taca... oryginalna i pełna uroku, robi wrażenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely pieces, my dear. Your work with decoupage is really fantastic.
    Congratulations.
    Lúcia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...