środa, 14 stycznia 2009

Skrzynia na pamiątki


Klientka zamówiła dla swojej wnusi skrzynie by schować do niej wszystkie pamiątki z okazji chrztu. Miałam podjąć decyzję jak zostanie ona ozdobiona. Zgodziłam się.
Kiedy zostałam sama, zaczęłam sie zastanawiać jakie zastosować kolory... jakie wzory.. Nic nie przychodziło mi na myśl. Postanowiłam ten temat zostawić.
Na drugi dzień zerknęłam na skrzynię i już wiedziałam co mam z nią zrobić. Kolor magenta i waniliowy oraz wzory dziewczynek przeniesione jako transfer. Do tego paski z papieru do scrapbookingu. Wstępnie pomalowałam skrzynię. Wpadłam na pomysł, że fajnie będzie we wnętrzu zamieścić zdjęcia osób, od których dostanie ten prezent. Poprosiłam klientkę by dostarczyła mi zdjęcia rodzinne (z uroczystości). I tu czekała mnie niespodzianka ... okazało się, że obramowanie zdjęć jak i sukienka do chrztu są w kolorze ... magenty.
Ze zdjęć zrobiłam xero i na spodniej stronie wieczka jest wnusia z dziadkami a na dnie skrzyni jest wnusia z bratem. Dno dodatkowo wylałam żywicą szklącą.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...