niedziela, 3 lutego 2013

Warsztaty z Dremelem

W minioną środę miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych przez firmę Bosch, właściciela marki Dremel. Zostałam na nie zaproszona w związku ze współpracą z marką Dremel w ramach ich projektu Pomysłodajnia.pl, dla którego w minionym roku przygotowywałam kursy obrazkowe. Na warsztatach miałam okazję spotkać się z pozostałymi blogerami uczestniczącymi w tym projekcie.

Po części prezentującej firmę i jej narzędzia zostaliśmy przez organizatorów całkowicie zaskoczeni. Postawili przed nami niezłe wyzwanie: naszym zadaniem miało być przygotowanie z materiałów, które nam udostępnili, oraz przy wykorzystaniu narzędzi Dremela, stół na Walentynki. A co mieliśmy do dyspozycji? Kilka drewnianych palet, szklane wazoniki, doniczki wraz z podstawkami, puste butelki, świeczki, biały sznurek, trochę sklejki, dwie papierowe torby z IKEI, kartki do drukarki oraz ... mnóstwo naszej twórczej wyobraźni :). Co tam się działo! Tego nie da się opisać. Podzieliliśmy się na dwie czteroosobowe grupy i zabraliśmy się do pracy. Miałam przyjemność tworzyć wraz z Moniką, blogową Kamino70, Agnieszką z bloga "Robię bo lubię" i moim mężem.

Nasza pomysłowość i efekty twórczości całkowicie zaskoczyły organizatorów spotkania. A oto stół i jego wystrój na Walentynkową kolację, który stworzyliśmy:

Stół wykonany przez naszą grupę.

Druga grupa też nie próżnowała, stworzyła zupełnie odmienny od naszego stół, bardzo praktyczny:

A to stół drugiej grupy.
A tak prezentują się obok siebie:


Jadąc na spotkanie zastanawiałam się, czy brać aparat fotograficzny. Pomyślałam sobie, a po co, narzędzia będę fotografować? Jak się okazało byłam w błędzie :). Ponieważ w trakcie pracy odbywała się cała sesja fotograficzna, więc postaram się uzyskać od organizatorów więcej zdjęć obrazujących cały proces naszej twórczości. Wtedy opiszę też dokładniej, jak nasz stół powstawał.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak :). Bawiłam się świetnie. Miło było Ciebie poznać w "realu".

      Usuń
  2. Goho, rewelacyjne, naprawdę oba rewelacyjne; macie dziewczyny (i chłopcy) faktycznie twórczą pasję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu własnym i pozostałych uczestników :). Dzisiaj dostałam maila, że zdjęcia niedługo powinnam dostać, więc będę mogła Wam pokazać, jak nasz stół powstawał.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...