sobota, 5 stycznia 2013

Zimowy krajobraz w bombce

Pewnego zimowego dnia do drzwi mojej pracowni zapukał redaktor z Polskiego Radia w celu przeprowadzenia ze mną wywiadu na temat sztucznego śniegu. Porozmawialiśmy, potem porozglądał się po mojej pracowni i widząc moje prace zapytał się, czy mogę zrobić dla niego bombkę z górskim krajobrazem. Czemu nie, zgodziłam się. Tylko jak ja mu zrobię góry w bombce, pomyślałam sobie potem :). Przypomniałam sobie o tej serwetce. Tak, ta się doskonale do tego nada. I tak z fragmentów serwetki, sztucznego śniegu, bombki, papierów z modelami domków, sztucznych miniaturowych choinek, posypki z kamyczków i brokatu powstał zimowy krajobraz w bombce.




 


7 komentarzy:

  1. Świetne rozwiązanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Goho, mam nadzieję, że tym razem redaktor 'zaniemówił z wrażenia':)

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Stanęłaś na wysokości zadania i śpiewająco (chyba powinnam napisać również: śnieżnie ;) ) poradziłaś sobie z tematem - co dowodzi, że faktycznie żadnej sztuki się nie boisz. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. łał! PIĘKNA!!!
    KonKata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...