sobota, 29 grudnia 2012

Szkatułka "Babcine sekrety"

Parę dni temu skończyłam pracę nad szkatułką wykonaną z herbaciarki. Może być wykorzystana np. do przechowywania biżuterii albo innych drobiazgów. Do jej ozdobienia wykorzystałam serwetkę, którą okleiłam boki szkatułki oraz przegródki w herbaciarce oraz papier do scrapbookingu i papier do decoupage'u, którymi ozdobiłam wieko szkatułki zarówno po stronie zewnętrznej jak i wewnętrznej. Dodatkowo zastosowałam kalkomanie. Wnętrze pomalowałam farbą w kolorze szarym dorobionym do koloru serwetki zastosowanej do wyklejenia boków szkatułki. Na wieku szkatułki przykleiłam połówki drewnianych szpulek na nici, na które "nawinęłam" dwie warstwy nici, oraz "przyszyłam" guziki. Guziki są przyszyte z obu stron wieka szkatułki, żeby od spodu nie było widać samych nici. Na rogach przykręciłam ozdobne metalowe nóżki.










Na moim drugim blogu możecie obejrzeć lekcję pokazową, jak taką szkatułkę wykonać.

13 komentarzy:

  1. Baaaaaaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudna jest ta szkatułka, napracowałaś się kobieto. Świetne te nóżki były przy szkatułce czy osobno kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atina, nóżki były oddzielnie kupowane.

      Usuń
    2. Podobne do tych ze sklepu Tima Holtza. To te ?

      Usuń
  3. MUITO LINDA AMIGUINHA,PARABÉNS.BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńko,dużo ciekawych pomysłów i efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu słów mi brakło na wyrażenie mojego zachwytu nad tym cudem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeny! To musiało być bardzo praco i czaso chłonne..! Efekt jednak wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flydot, masz rację, samo przygotowanie szpulek (przecięcie, przeszlifowanie, malowanie, lakierowanie, naklejenie nitek) zajęło ponad 4 godziny :).

      Usuń
  8. Очаровательная вещица получилась! Браво!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...