niedziela, 5 września 2010

Porządki na blogach

Postanowiłam porobić porządki na moich blogach. Te z Was, które są ze mną od początków mojego blogowania, pewnie pamiętają, że na początku był jeden blog - Urokliwisko Gohy, czyli ten, na którym obecnie jesteście. Pokazywałam na nim nie tylko moje prace, ale również informacje o moim sklepie. Po jakimś czasie stwierdziłam, że trzeba oddzielić te dwie działalności ... i tak powstał drugi blog: e-decopuage. Podjęcie takiej decyzji było tym łatwiejsze, że już od dawna miałam zamiar gdzieś, w jednym miejscu, dzielić się z Wami moją wiedzą, nowinkami z rynku decoupage, testami preparatów itp. Blog ten w moim zamiarze ma stanowić kompendium wiedzy o decoupage i innych technikach, którymi się zajmuję. Do miana kompendium to mu jeszcze daleko, ale staram się w miarę mojego i mojego męża czasu ciągle go rozwijać. Pomysłów mamy mnóstwo, tylko ten czas ...
Parę dni temu dojrzałam do tego by ... powstał trzeci blog :). Poczułam potrzebę wydzielenia informacji o kursach z blogu e-decoupage. I tak prowadzę obecnie trzy blogi:
  • www.urokliwisko-gohy.blogspot.com, na którym pokazuję moje prace dla Waszej inspiracji,
  • www.e-decoupage.blogspot.com, który w przyszłości dojrzeje do miana kompendium wiedzy o decoupage (mam taką nadzieję),
  • www.kursy-decoupage.blogspot.com - blog z informacjami o kursach, relacjach z kursów i zajęć godzinowych - wszystko w jednym miejscu (terminy, cennik itd.)
Przez ostatnie kilka dni mąż przygotował mi tego bloga na tyle, że można go już Wam zaprezentować. Zapraszam. Znajdziecie na nim terminy kursów decoupage, opisy kursów, cennik, relacje z zajęć, moje pomysły na następne zajęcia, itd. Nareszcie wszystko w jednym miejscu. Oczywiście jeszcze wszystkich informacji nie zdążyliśmy przenieść w nowe miejsce, ale powoli ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...