poniedziałek, 1 lutego 2010

Założyłam drugi blog


Od dłuższego czasu dojrzewał w mojej głowie pomysł na stworzenie miejsca, w którym będziecie mogły znaleźć informacje na temat techniki decoupage, nowości rynkowych, produktów itp. Na początku chciałam to umieszczać na moim blogu z pracami. Doszłam jednak do wniosku, że będzie to za dużo informacji w jednym miejscu i spowoduje to utrudnienia w znalezieniu tego co potrzebne. Dlatego też około trzy miesiące temu założyliśmy z mężem drugiego bloga, który do dzisiejszego dnia był zawieszony w próżni. Najwyższy czas to zmienić.

Co znajdziecie na blogu?
1). Testy produktów - ich opisy, uwagi, spostrzeżenia, zastosowanie i ciekawostki
2). Lekcje pokazowe czyli krok po kroku jak zrobić fajny przedmiot
3). Twórcze ciekawostki znalezione w internecie
4). Tu będę pokazywała nowe produkty (lub informacje o nich), które zostały wprowadzone do oferty sklepu internetowego i stacjonarnego
5). Recenzje książek
6). Terminy kursów, warsztatów
7). I wiele ciekawostek potrzebnych do twórczych prac

Zapraszam na Mojego Nowego Bloga.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za info o nowym blogu :)
    Prace wykonane tą techniką bardzo mi się podobają i takie lekcje krok po kroku przydadzą mi się z pewnością :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, będzie blog bardziej informacyjny,zupełnie jak dla mnie, bo dopiero zaczynam z dekupażem i jeszcze długa droga przede mną. A tak przy okazji zapraszam po wyróżnienie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie,że powstał taki blog ! w tym temacie jestem raczkująca :) przyda mi się każda rada i podpowiedź :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...