poniedziałek, 13 lipca 2009

Komplet Samara - jeszcze niekompletny


Samara zalicza się do wzorów, które dają duże możliwości w zdobieniu przedmiotów. Szkoda, że takiego wzornictwa nie można zdobyć na papierach. Dobrze, że chociaż w serwetkach można znaleźć takie cuda.




Wzór mnie zaintrygował. Nie mogłam się powstrzymać i powstał komplet.Taca, jak na razie jeden chustecznik (mam pomysł jeszcze na dwa następne), mały pojemniczek. Tak się rozpędziłam, że trzy dni wycinałam wzory. Dlatego w czasie tworzenia jest jeszcze pudełko na herbatę i wieszaczek z czterema kołeczkami, które pokażę Wam jak skończę nad nimi pracować.




17 komentarzy:

  1. Hello!

    It´s very, very beautiful. I loved.
    It's napkins?
    I'm sorry but i don't understand your language.
    Kiss
    Cris

    OdpowiedzUsuń
  2. jak znam życie ja bym dała ten wzór na całośc bo jest OBŁĘDNY...! absolutnie - ale Gosiu to co zrobiłaś jest przecudne! bardzo przypomina angielskie klimaty w ciekawej odmianie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się że komplet się Wam podoba.

    Jednoskrzydła masz rację, wzór jest OBŁĘDNY...!!

    Cris, yes, this is napkins.

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA!!! Jeden z najciekawszych kompletów jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieszaczek mówisz... Zapewne będzie piękny :)
    A ta serwetka faktycznie daje tyle możliwości!!!!! Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy umiałabym tak rewelacyjnie wykorzystać ten motyw! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa.
    Serwetka jest niesamowita. Niedawno ją wprowadziłam do sklepu i wzbudziła ogromne zainteresowanie. Widziałam kilka prac (żadan się nie powtarzała)zrobionych przez Panie, które kupiły ten wzór. A ja na dodatek mam jeszcze pomysły na dwa chusteczniki. I końca pomysłów nie widać....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje małe dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta serwetka jest piękna sama w sobie. Ciekawe, czy od razu bym ją wykorzystała, czy patrzyła i szkoda by mi było wycinać...? Nie, jednak bym coś zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik jest cudowny ...oczu nie mogę oderwać, chylę czoła ...:))Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam wakacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś Mistrzynią. Wzór piękny, nie znałam takiego bo zarzuciłam decu jakiś czas temu... i nie szukałam nowości od dawna. A Twoje prace znam :) i podziwiam właśnie... od dawna :) Zapraszam do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ci się udało to wszystko powycinać? Przecież to serwetka.
    Podpisuję się pod wcześniejszymi wpisami. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy :) :) :) to lata praktyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Goha ten zestaw wyszedł ci obłędnie!!! Świetnie wykorzystałaś wzór z tej serwetki, wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite! Podziwiam i... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak super ten komplecik i cieszę się, że widziałam jak powstaje:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...