poniedziałek, 21 maja 2012

Prezent ślubny - szkatułka z sospeso

Niedawno miałam przyjemność zrobić szkatułkę na prezent ślubny. "Zamówienie" opiewało na białą szkatułkę z umieszczonymi na wieczku napisami zawierającymi imiona pary młodej oraz datę ślubu. Reszta miała być moją inwencją. Po pomalowaniu całej szkatułki białą farbą, zdecydowałam się na użycie jeszcze białej farby perłowej, dzięki czemu powierzchnia nabrała eleganckiej poświaty. Do tego powycinałam z serwetki kwiaty magnolii. Część przykleiłam na powierzchni, a z części wykonałam kwiaty w technice sospeso.

A tak prezentuje się w całej okazałości (niestety nie udało mi się oddać na zdjęciach koloru białej farby perłowej oraz efektu, jaki ona daje - a szkoda).

Szkatułka ozdobiona sospeso - oryginalny i niepowtarzalny prezent ślubny

Zbliżenie na kwiat magnolii wykonany techniką sospeso

Wnętrze szkatułki

Zapraszam również do przeczytania relacji z kursu, na którym uczyłam wykonywać tryptyk z wykorzystaniem papierów do decoupage firmy Decomania (seria z dużymi wzorami).

8 komentarzy:

  1. Przepięknie ozdobiłaś tę szkatułkę:)Jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka piękna, po prostu rewelacja! a z techniką sospeso jeszcze się nie spotkałam, efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. How cute and elegant box! Congrats :-) Perhaps my vintage collages are useful in your art, you can see them in my blog "Vintage Collages" :-) Feel free to use them! It's free.
    Regards!

    Vintage Collages

    .

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zachwycam tą szkatułką, piękny prezent ślubny!!!!
    A technika; rewelacyjna, aż muszę popatrzeć, ale spróbować to chyba się nie odważę.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne masz rzeczy, widziałam na Święcie Saskiej Kępy, zapraszam do obejrzenia zdjęć na moim blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, powalające!!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...