środa, 14 listopada 2012

Świąteczny lampion

Dzisiaj przedstawiam Tobie mój kolejny pomysł na świąteczny przedmiot. Tym razem jest to duży szklany lampion. Do jego wykonania zastosowałam połączenie różnych technik i preparatów. Taki sam lampion (ten największy na wspólnym zdjęciu) będziesz miała okazję ozdabiać pod moim kierunkiem na kursie, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 18 listopada. Jest jeszcze kilka wolnych miejsc, więc zapraszam.

A oto, czego będziesz się uczyła na kursie:

  • szronienie szkła,
  • stosowanie masy pękającej białej,
  • srebrzenie, czyli zastosowanie płatków srebra,
  • pracy z konturówkami,
  • posługiwania się specjalną masą ziarnistą z poświatą brylantową,
  • postarzania bez używania patyny.
 Zapraszam 18 listopada (niedziela) w godzinach 10:15 - 18:15 na kurs "Lampion świąteczny"




4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te lampiony, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładne, szkoda, że nie widać kolorystyki którą miałam okazję podziwiać w sklepie a naprawdę jest się czym zachwycać.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lampiony, ja jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam i zaprraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że lampiony się Wam podobają

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...