niedziela, 14 października 2012

Szkatułka na biżuterię

Pewnego pięknego jesiennego dnia do mojej pracowni zawitał Klient, który chciał u mnie kupić szkatułkę na biżuterię dla swojej ukochanej drugiej połowy. Niestety w danym momencie nie miałam takowej, więc zaproponowałam, że zrobię na zamówienie. Poprosiłam go, żeby wybrał wzory, które mu się podobają. Sporo tego było :). W mojej głowie szybko powstał pomysł, który bardzo mu się spodobał. Szkatułkę na biżuterię postanowiłam zrobić z herbaciarki, na podkład użyłam papieru ryżowego Calamboura, a do tego dodałam wzory z papieru do scrapbookingu Stamperii. Na wewnętrznej stronie wieczka przykleiłam ramkę ze sztywnej tektury używanej do scrapbookingu. Wewnątrz tej ramki umieściłam dedykację (na zdjęciu z wiadomych względów zamalowałam). Wewnętrzną stronę wieczka pomalowałam kilkoma kolorami farb (brąz, kremowy i jeszcze jeden, którego nie pamiętam). A wnętrze szkatułki pomalowałam brązowym kolorem farby. A oto, co powstało:




9 komentarzy:

  1. Piękna jest , coraz bardziej podoba mi sie jak łączysz elementy skrapbookingu. A ja oczywiście musze sobie zrobić zegar . Sparrow

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł, też mam ten papier i zainspirowałaś mnie. Już wcześniej myślałam nad łączeniem technik ale nie miałam tyle odwagi co Ty. Naprawdę świetnie wyszła ta szkatułka jest taka niepowtarzalna i gustowna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klient trafił pod właściwy adres, szkatułka śliczna i bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :) Naprawdę jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany pomysł. Zawsze twierdzę,że łącznie daje super efekty . Bardzo mi się podoba . Gratulacje .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka, bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł. Gratuluję! :) Przy okazji zapraszam do obejrzenia mojego, raczkującego jeszcze bloga http://bajkowakrainamajki.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, bylaby idealnana na moje kobiece skarby :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...