poniedziałek, 4 czerwca 2012

Chustecznik w pieski Mylo

Huuuuurrrrraaaaaa, w końcu go skończyłam. Już nawet nie pamiętam, jak dawno zaczęłam go robić. Nareszcie doczekał się wykończenia finalnego :). Do jego ozdobienia wykorzystałam fragmenty papieru do 3D z pieskami Mylo (niestety w tym momencie ze względu na przenosiny sklepu internetowego nie mogę jeszcze zamieścić linku do tego papieru). Ale papier jest jeszcze dostępny w sklepie. Wykorzystałam jedną z metod techniki 3D (przy użyciu silikonu). Zobaczcie, co wyszło.





PS.: Ciągle trwają prace nad przenosinami sklepu na nową platformę. Na facebook'u staramy się zamieszczać na bieżąco informacje na temat postępu prac.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne rzeczy potrafisz zrobić. Dla mnie decoupage to czarna magia:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...