środa, 30 listopada 2011

Bombowa szopka

Rok temu brałam udział w konkursie, którego tematem była szopka bożonarodzeniowa. Postanowiłam taką szopkę wykonać ... we wnętrzu bombki. Wzięłam bombkę 16 cm, wypełniłam ją śniegiem, skleiłam szopkę, zamontowałam na śniegu. Z tyłu szopki, po wewnętrznej stronie bombki przykleiłam fragmenty papieru ryżowego Decomanii z gwiazdkami, a na zewnątrz serwetkę z dziecinnymi aniołkami. I tak oto powstała szopka bożonarodzeniowa w bombce.



W tym roku postanowiłam nauczyć Was, jak taką szopkę wykonać. Chętnych zapraszam na jedyny w tym roku termin 10 grudnia w sobotę.

A na koniec zapowiedź następnego posta. Kiedyś udało mi się zdobyć szufladę od maszyny do szycia Singera. Tak wyglądała na początku.


W następnym poście pokażę, co z niej powstało.

6 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowa i śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, pomysłowa i bombowa! pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszająco słodka szopeczka. Szuflada taka jak ta zawierała skarby mojej Babci ....ach czego tam nie było, pamiętam cudne guziczki,maleńkie haftki i jedwabne zielone nici... aż mnie skręca z ciekawości co też wyczarowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tą szopką! A ta szuflada mi się podoba taka jaka jest! Ciekawe co Ty z niej wymodziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne bombki bardzo pomyslowe.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...