niedziela, 3 kwietnia 2011

Zagubione jajo baletmistrza

Nie, wbrew wiele sugerującemu tytułowi nie znalazłam go gdzieś na podwórku. Zrobiłam je własnoręcznie :). Dlaczego zagubione? Bo tak jak brzydkie kaczątko wyróżnia się wśród innych ozdobionych wydmuszek swoją odmiennością. Ale nie uważam, że jest brzydkie - wręcz przeciwnie, jestem zadowolona z uzyskanego efektu. Ozdobiłam kolejną gęsią wydmuszkę w stylu rustykalnym, ale postanowiłam poeksperymentować. Mój wzrok padł na ... nie, nie napiszę co zastosowałam, to będzie dla Was, moje drogie czytelniczki, zagadka (ale o tym później). Wzięłam się do pracy, spojrzałam się na gotowe dzieło i sama się do siebie uśmiechnęłam - zobaczyłam wydmuszkę w spódniczce podobnej do tych, w których występują baletmistrzynie - ale jaja to przecież męska domena, więc wyszło mi jajo baletmistrza :).

Spódniczka baletmistrza widok z góry




A teraz zagadka: z czego zrobiona jest biała część spódniczki? Pierwsza osoba, która zgadnie dostanie ode mnie kupon rabatowy uprawniający do zakupów w sklepie internetowym lub stacjonarnym z rabatem 25%. Warunkiem udziału w konkursie jest tylko podanie informacji, która pozwoli daną osobę zidentyfikować (wpisy anonimowe nie będą brane pod uwagę). Na prawidłowe rozwiązanie czekam do 15 kwietnia (jak zwykle do północy). Po tym terminie, jeżeli żadna z Was nie zgadnie, podam rozwiązanie. Ale mam nadzieję, że któraś z Was odgadnie. Kupon rabatowy będzie ważny do końca maja 2011 roku, oczywiście :).

Życzę miłej zabawy.

14 komentarzy:

  1. Beautiful works dear Goha!
    Happy new week:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak "opakowanie" od muffinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, ale bombowe jajo!!!
    wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá!
    Um trabalho muito original e de grande efeito!
    Bj
    Milai

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że kwiatek wykonany został techniką sospesso.Wygląda interesująco.Serdecznie pozdrawiam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, skojarzenie miałam dokładnie jak Trzpiot - foremka na muffinki.

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się wydaje że to jest foremka od muffinek, a jak nie to po prostu karbowany kawałek białego papieru:)
    Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, mi się same jajo bardzo podoba, ale to coś na górze, jakoś nie widzę do tego konkretnego jajka.
    No i pojęcia nie mam jak to coś zrobiłaś. Nie będę nawet zgadywać, niech wygra mądrzejszy.;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajo faktycznie jest nietuzinkowe i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na to, że zagadka była prosta do rozwiązania. Pierwsza prawidłową odpowiedź podała Trzpiot. Gratuluję :). Kupon rabatowy wyślę do Ciebie mailem.

    OdpowiedzUsuń
  11. hura!!! było łatwo bo mam sezon na muffinki, wypasiona czekoladowa z wiśnią lub czarną porzeczką w środku stanowi od paru dni moje śniadanie :) Ale cieszę się OGROMNIE :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...