poniedziałek, 9 listopada 2009

Pamiątki z Warszawy cz.I


Niedawno skończyłam zamówienie, które złożyła u mnie nauczycielka z jednej ze szkół w Warszawie. Do szkoły miała przyjechać delegacja z Włoch składająca się z 6 osób (trzy panie i trzech panów). Dyrekcji chodziło o to by te osoby otrzymały pamiątki z Warszawy. Niestety z Cepelii nic nie wpadło im w oko więc postanowili, że zlecą ozdobienie pudełek. Ale niespodzianka, polski decoupage pojedzie do Włoch. Pani wybrała sześć drewnianych przedmiotów a ja miałam je ozdobić. Oczywiście inwencja twórcza należała do mnie (całe szczęście). Nie miałam dużo czasu bo zaledwie półtora tygodnia ale udało się, wyrobiłam się w czasie.
Dziś możecie zobaczyć trzy szkatułki wykonane dla Pań.

W tym drewnianym pudełku zastosowałam xero kolor i papier do decoupage.


Tu jest papier ryżowy, ornamenty rub-ons oraz we wnętrzu xero kolor



Natomiast do zrobienia trzeciej szkatułki wzięłam damę z papieru ryżowego, róże z małej serwetki oraz w środku też było kolorowe ksero z wizerunkiem Warszawy.

12 komentarzy:

  1. Piękne i oryginalne. Cepelię od paru lat obchodzę szerokim łukiem, zajdę tam jak będę miała ochotę na horror;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonana ze goscie z Wloch ( a wszyscy Wlosi to straszni estetycy) beda zachwyceni takimi orginalnymi prezentami, ja przynajmniej bylabym pod wrazeniem i gestu i samych ku temu przeznyczonych "cudow".
    A Cepelia to w ostatnich latach przewaznie "skarbnica kiczu"-niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Pierwsza, wg mnie, najpiękniejsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, sprostała Pani zadaniu :) Pomysłowe wykonanie w klasycznym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Każda w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełeczka, pierwsza prosto cudeńko, bardzo ładne kolory, i ta precyzja wykonania, powalająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ! Myślę, że goście z zagranicy będą zachwyceni ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Półtora tygodnia??? Rany boskie, niemożliwe!
    Również wg mnie pierwsza naj! Na drugiej podoba mi się wyraźna faktura ryżu. No i świetny pomysł z tym ksero - jestem pewna, że Włosi będą zachwyceni takimi oryginalnymi pamiątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Galaxia półtora tygodnia na zrobienie 6 sztuk. Niedługo pojawią sie zdjęcia 3 szkatułek w męskim stylu...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem czary! ;) Nie mogę się doczekać tych pozostałych trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobaja mi się wszystkie Twoje prace ale pierwsze pudełko jest the best !!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...