czwartek, 10 września 2009

Serduszka


Nadgoniłam zaległości, które napiętrzyły mi się w czasie mojego przeziębienia i częściej będę mogła zająć się blogiem. Jak wspomniałam w moim ostatnim wpisie w czasie chorobowego zawirowania dotarły do mnie przesyłki. Jedna z nich - od Kasandry. Listonosz dostarczył mi dużą kopertę, w której zapakowane były cztery serca. Piękne, dopracowane w najmniejszych szczegółach i ta kolorystyka.... Jestem pod wrażeniem precyzji. Serca mnie zauroczyły. Oczywiście zaopatrzę się u Kasandry w następne serducha, gdyż staną się one wspaniałym uzupełnieniem oferty mojej galerii.


4 komentarze:

  1. nice!!
    congratulations!!
    c@
    ☼ Carolina Artesanías ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Gosiu, bardzo dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście i kolory i wykonanie mistrzowskie, natychmiast chce się je mieć :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy, znamy cudeńka Kasandry :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...