wtorek, 20 stycznia 2009

Tajemnicza dziewczynka


Odwiedzając blogi trafiłam na Zakamarek Kamili. Zaciekawiło mnie śledztwo, które tam było prowadzone. Dotyczyło dziewczynki, która często pojawiała się na starych zdjęciach i kartkach pocztowych. Tajemnicza, zamyślona, jakby nieobecna. Piękna twarz z mądrym spojrzeniem dorosłej osoby. A to przecież dziecko. Miałam wrażenie, że gdzieś już ją widziałam. Okazało się, że robiąc ostatnio porządki w swoich zbiorach mam dwie kartki, na których jest właśnie Ona. Co najciekawsze jej wizerunek jest też uwieczniony na jednym z papierów firmy Finmark (NS25).
Co się stało z tą tajemniczą istotą i jaki był jej los możecie przeczytać u Asket.

Poniżej zdjęcia pocztówek z tą tajemniczą dziewczynką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...